2006-08-05

Semestern är över - nu öser vi på till valet!

En fantastisk semester är till ända! Dessa fyra veckor har varit perfekta för mig. Jag var både sliten och trött innan, men nu brinner jag av iver för att sätta igång valrörelsen.
I helgens BUB-blad sätter vi igång för fullt. Vi har annonser inne om Åsen och Båtlivet. Dessutom har Nina och Karl-Henrik en insändare inne. Fullt ös med en gång och så har vi tagit initiativet! Nu fortsätter vi och ökar efter hand med de sista 100 timmarnas kampanj ända in i kaklet!
Min hemsida hos Moderaterna är nu i full sving. Den är en utmärkt bas för vad jag står för. Här på bloggen skriver jag mera aktuella kommentarer och betraktelser. Funderar just nu på om jag ska sätta in några egna annonser inför min personvalskampanj i BUB-bladet. Tänker trycka upp mitt A4-blad som jag gjort med mina viktiga frågor och en bild på mig och dela ut det i brevlådor här i Skokloster i alla fall.

Se mitt kampanjblad här! http://www.moderaterna-haabo.nu/nissekampanjstor.pdf
Min hemsida hos Moderaterna: http://www.moderat.se/nisse

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem