2006-09-10

Utflykt runt Skohalvön

Idag var det tredje dagen vi delade ut material, Anna-Lena och jag, här på halvön. Idag var turen kommen till Lugnet och resten av landsbygden runt Skokloster. I det läget är faktiskt min navigator i bilen guld värd. Där kan man lätt se om man missar någon väg. Det kan inte ha varit många postlådor vi har missat den här helgen. Närmare 1000 lådor har vi besökt. Nu är valsedlarna ute. Det ska bli oerhört intressant att se hur mycket min personvalskampanj ger. Nu har jag haft två annonser i BUB-bladet, två affischer här ute och mitt reklamblad utdelat.
Ikväll har jag tittat på duellen mellan Göran Persson och Fredrik Reinfeldt på SVT. Nu är jag part i målet men jag retar mig oerhört på Perssons buffliga sätt. Avbryter, hånler och kör över debattledaren Anna Hedenmo för att få extra talartid. Det förvånar mig dock inte att hon föll undan vid något tillfälle. Se den filmen som bekräftar detta på Håbomoderaternas hemsida där Anna Hedenmo avslöjas som lismande mot Persson men oerhört kritisk mot Fredrik och Maud.

http://www.moderaterna-haabo.nu

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Hem